logo

כל מה שחשוב לדעת על משאית פינוי פסולת מחיר

מדינת ישראל מובילה בייצור הפסולת על פני מדינות אחרות בעולם, ולאור זאת יש עומס רב על גופי פינוי האשפה של המדינה. כדי להתמודד עם הבעיה הזו, תוכלו להזמין את חברת חן המקום שתדאג לכם לפינוי פסולת, אבל לפני שאתם עושים את זה חשוב שתדעו מה משפיע על משאית פינוי פסולת מחיר.

מה אנחנו רוצים לפנות?

הנתון הראשון שישפיע על משאית פינוי פסולת מחיר הוא סוג הפסולת שאותה אתם רוצים לפנות, כאשר קיימות מספר קטגוריות מרכזיות.

• פסולת בניין: הפסולת הראשונה שעליה נדבר היא פסולת בניין. כמות הפסולת שמצטברת באתרי בנייה היא רבה, ולא ניתן לפנות אותה באמצעות פינוי אשפה רגיל. פינוי של פסולת כזו יהיה יקר יותר מאשר פינוי של פסולת רגילה כיון שצריך להסיע אותה לאתר מיוחד.

• פסולת ארוזה: אם הפסולת שאתם צריכים לטפל בה היא פסולת שארוזה כבר, מחיר הפינוי יהיה זול יותר. פסולת כזו רק דורשת העמסה על משאית, ולכן כל מה שנותר לכם לוודא זה שהחברה שמפנה את הפסולת מגיעה עם מכולה מספיק גדולה ביחס לכמות הפסולת שיש לכם.

• פסולת שדורשת טיפול מיוחד: הסוג האחרון שעליו נדבר זוהי פסולת שדורשת טיפול מיוחד. הפסולת הזו יכולה להכיל חומרים מזהמים או מוצרים שאסור להשליך לאתרי פסולת רגילים. לאור הטיפול המיוחד, המחיר של הפינוי במקרים הללו יהיה יקר יותר.

אזור הפינוי

עוד נתון שחשוב לקחת בחשבון כאשר מדברים על משאית פינוי פסולת מחיר הוא האזור שבו אתם צריכים לבצע את הפינוי. פינוי של פסולת מעיר מרכזית יעלה לכם פחות כסף כמובן מאשר פינוי שלה מאתר שנמצא במקום מרוחק, בשל הטרחה שנגרמת למפנים.

לסיכום, משאית פינוי פסולת מחיר

משאית פינוי פסולת מחיר הוא דבר שמשתנה לפי מספר נתונים, כאשר שני המרכזיים שבהם הם מיקום אתר הפינוי וכמובן סוג הפסולת אותה אתם רוצים לפנות. זכרו להקפיד על הכללים של פינוי פסולת מבחינת החוק כדי למצוא את עצמכם עומדים לדין או ניצבים בפני קנס.

השירותים שלנו

תפריט נגישות