logo

מכולת פסולת בניין

מכולת פסולת בנייןעסקים וגופים רבים כמו מפעלים, עסקים, מרכזים מסחריים וקבלני בניין זקוקים לאספקת מכולת פסולת בניין ולשירות מקצועי ומורשה שמספק את שירותיו לפי התקנות והחוק במדינה.

מה היא מכולת פסולת בניין?

מכולת פסולת בניין היא מיכל איסוף פסולת בניין שמשתמשים בה בזמן שיפוץ, בנייה או הריסת מבנה או בכל עבודה אחרת שמייצרת פסולת בניין בכמות גדולה. את הפסולת צריך להעביר לאתרי הטמנת פסולת ייעודיים הנמצאים בפיקוח של המשרד להגנת הסביבה, שם הפסולת עוברת בתחנות מעבר לצורך מיון ולאחר מכן היא מוטמנת או ממוחזרת. אי פינוי הפסולת או פינוי הפסולת למקום שהוא אינו מורשה עלול לגרום לקנסות.

איך בוחרים מכולת פסולת בניין?

איש המקצוע שמספק מכולות פסולת בניין ודואג לפריקתן באתרים הייעודים נקרא קבלן הריסות ופינוי. כשבוחרים את קבלן ההריסות שלכם, שימו לב שהוא בעל רישיון עסק ובעל אישור הטמנה שהנפיקה מטמנת אשפה תקנית בישראל. קבלן שאין לו רישיון עסק או אישור הטמנה הוא אינו מורשה ולא כדאי לשכור את שירותיו. שיקול נוסף הוא שיקול כלכלי, מומלץ לערוך השוואת מחירים ולבחור בקבלן שהציע את ההצעה המשתלמת ביותר.

מה עוד חשוב לדעת על מכולות פסולת בניין?

גדלים נפוצים

חשוב להתאים ביחד עם קבלן הריסות ופינוי את גודל המכולה לסוג הפרויקט שלכם. קיימות מכולות בגדלים של 8 קוב, 12 קוב, 32 קוב ו- 40 קוב.

תיאום מול הרשות המקומית

אם אתם לא בטוחים מה הם התקנות של הרשות המקומית שלכם בעניין הצבת מכולה, חשוב לוודא זאת מראש. לכל רשות מקומית חוקי עזר שונים בנוגע להצבת מכולות כשבמקרים רבים נדרש תיאום מראש מול הרשות המקומית כדי להימנע מקבלת קנסות.

מתי מזמינים את המכולה?

אם אתם משפצים או עוסקים בעבודת בניה- נהוג להזמין את המכולה עם תחילת השיפוצים. אם הגוף ששוכר את המכולה זקוק לשירות פינוי באופן קבוע, כמו למשל במקרה של מפעלים תעשייתיים ומרכזי קניות גדולים, נהוג לקבוע במסגרת השירות מועדים קבועים לפינוי המכולה.
אנחנו חן המקום, חברה מומחית בתחום איסוף, מיון וטיפול באשפה ובפסולת נשמח לתת לכם שירות ולספק לכם את מכולת פסולת הבניין שלכם. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר.

השירותים שלנו

תפריט נגישות