logo

מכולה לפינוי פסולת בניין מחיר השוק

מכולה לפינוי פסולת בניין מחיר אם אתם משפצים בקרוב, הורסים מבנה או זקוקים לשירות פינוי פסולת מכל סיבה שהיא, אתם בטח תוהים מה היא העלות של אספקת מכולה לפינוי פסולת בניין. חשוב שתדעו שבבחירת מכולה לפינוי פסולת בניין מחיר משתנה לפי מספר פרמטרים, בואו נבין מה הם.

בבחירת מכולה לפינוי פסולת בניין מחיר משתנה לפי:

גודל המכולה

את גודל המכולה בוחרים בשיתוף עם קבלן ההריסות והפינוי לפני תחילת העבודה באמצעות חישוב שיעור כמות הפסולת שעתידה להיווצר. בבחירת גודל המכולה יש להתחשב במיקום בו היא תונח ולבחון האם יש גורמים בסביבה שעלולים להינזק. שימו לב שבמרכז ערים המאופיינות בבניה צפופה לא תתאפשר הנחת מכולה גדולה ברחוב.

סוג הפסולת

סוג המכולה שתיבחר משתנה בהתאם לסוג הפסולת. דוגמאות לסוגי פסולת הם: פסולת בנייה, פסולת תעשייתית, פסולת המורכבת מעץ וגבס, פסולת רטובה וכדומה. יש מכולות שמותאמות לפינוי פסולת רטובה ורכה, שהיא פסולת בעלת רכיבים אורגניים בכך שהן בעלות מנגנוני דחיסה המסייעים להקטנת הנפח שהאשפה תופסת. כך כל מכולה כזו מהווה פתרון חדשני ויעיל ומסוגלת להכיל כמויות גדולות יותר של אשפה.

תדירות פינוי המכולה

תדירות פינוי המכולה משתנה בהתאם לכמות הזמן שלוקח למכולה ולעגלות הפינוי להתמלא בפסולת. יש מכולות שמפנים פעם בחודש, פעם בשבוע ופעם ביום. גם בנושא זה מומלץ להתייעץ עם קבלן ההריסות והפינוי.

המרחק בין המכולה לבין אתר הפסולת הקרוב

את הפסולת על פי החוק ניתן להעביר אך ורק לאתרים ייעודים בפיקוח המשרד להגנת הסביבה. מיקום הפרויקט ביחס לאתר הפסולת הקרוב ישפיע על תמחור שירות הפינוי.

חוקיות העסק

אין קיצורי דרך. גם על חשבון מחיר מעט גבוה יותר, אל תבחרו בחברה שאין לה רישיון עסק או אישור הטמנה מאתר הטמנת אשפה מורשה בארץ, אתם עלולים להסתכן בקבלת קנסות.
חברת חן המקום מומחית בכל הנוגע לשירות פינוי וטיפול באשפה. תקבלו באספקת מכולה לפינוי פסולת בניין מחיר מותאם ונגיש. נשמח להבין ביחד אתכם את הצרכים שלכם בפרויקט ולהתאים את המכולה האידיאלית עבורכם. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר באתר או חייגו אלינו 03-943-4655.

השירותים שלנו

תפריט נגישות